Wintercoursing 2017 / Algemene Ledenvergadering, zaterdag 11 maart 2017

Door Webmaster op vr, 27/01/2017 - 20:49

De Wintercoursing 2017 was een groot succes. Een lekker zonnetje, veel deelnemers en mooie coursings. Er zijn veel foto's gemaakt op deze mooie dag. Deze zijn onder andere terug te vinden op onze Facebook pagina.

Ondanks de winterse omstandigheden in januari, willen we het coursingseizoen niet laten starten zonder onze traditionele Wintercoursing. Daarom is de Wintercoursing 2017 verplaatst naar zaterdag 11 maart. Zoals altijd wordt dit evenement gehouden op het Ronostrand in Een. De coursing start om 10.00 uur met een aftrap in het restaurant van het Ronostrand, vanaf 9.00 uur ben je daar al welkom voor een lekker warm kopje koffie, thee of chocolademelk.

Inschrijven
Vanwege de verplaatsing willen we iedereen vragen opnieuw in te schrijven, zodat we weer een goed overzicht hebben van het deelnemersveld.
Online inschrijven kan hier.
Je kunt je hond zelf naar wens indelen. Geef op het inschrijfformulier in het veld 'Indeling/Opmerkingen' aan tegen wie je je hond wil laten lopen of dat hij of zij alleen loopt. Wanneer je inschrijft voor 4 maart, kunnen we al je gegevens nog opnemen in het programmaboekje.

De jaarlijkse Wintercoursing is een besloten clubactiviteit, alleen leden van de WvCNL kunnen deelnemen. Wanneer je nog geen lid bent, maar wel wilt deelnemen, vraag dan meteen het lidmaatschap met dit formulier aan.

De inschrijfkosten zijn 5 euro voor de eerste hond, 3 euro voor elke volgende hond van dezelfde eigenaar.

Vanwege het verwachte grote aantal inschrijvingen worden 2 parcoursen uitgezet, zodat alle honden kunnen coursen. De coursing eindigt wanneer alle voor de tweede omloop ingeschreven honden gelopen hebben, of wanneer de invallende avond coursen onmogelijk maakt.

We verwachten het niet meer in maart, maar als de weers- of terreingesteldheid verantwoord coursen niet toelaat, wordt de coursing geannuleerd. Als alternatief kan dan een gezellige wandeling in de mooie omgeving van het Ronostrand worden gemaakt.

Overnachten
Overnachten is mogelijk op het Ronostrand. Het door ons afgesproken tarief is 15 euro per nacht. Geef het eventuele overnachten ook op het inschrijfformulier aan.

Algemene Ledenvergadering
Na het gezamenlijk opruimen van de coursingvelden houden we aansluitend de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). De officiële stukken voor de ALV worden binnenkort in het ledengedeelte van de website gepubliceerd.

Licenties verlengen
Leden die de WvCNL als thuisvereniging hebben, kunnen bij de Wintercoursing hun licenties laten verlengen voor 2017. Denk aan de voorwaarden voor verlenging. Zie voor meer info het “Voor leden” gedeelte op de website.

Adresgegevens van het Ronostrand kun je hier vinden.